Ofertă specială – plan de afaceri Start-up Plus
Ai participat la un curs de antreprenoriat și vrei să accesezi fonduri nerambursabile de 40000 de euro? Ai nevoie de un plan de afaceri și nu știi/nu ai timp să-l scrii? Te ajut eu!
Ofertă scriere plan de afaceri Start-up Plus
Ce ofer?
Oferta include servicii de consultanță, sprijin și sfaturi pentru următoarele aspecte:
- Consultanță pentru alegerea codului CAEN principal eligibil și a celorlalte coduri CAEN secundare (eligibile și/sau ne-eligibile).
- Sprijin/sfaturi pentru a obține punctaj cât mai mare, conform grilei de evaluare
- Sprijin la încadrarea și stabilirea cheltuielilor și costurilor în concordanță cu codurile CAEN eligibile și stabilirea activităților și cheltuielilor eligibile.
- Consultanță în vederea stabilirii indicatorilor afacerii (cifra de afaceri și profitul)
- Sprijin pentru realizare grafic Gantt cu activitățile derulate în cadrul proiectului
- Identificarea autorizațiilor necesare în vederea derulării activității
- Sprijin la completarea bugetelor: Bugetul investițional și Grafic de implementare a investiției
- Întocmirea bugetului de investiții
- Întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli pentru anul implementării și pentru anii de monitorizare
ATENȚIE! Ofer consultanță, NU planuri de afaceri la “cheie”. Adică, este nevoie de o colaborare strânsă cu beneficiarul, care trebuie să își cunoască bine ideea de afacere, să știe exact ce vrea să facă, care sunt dotările și toate costurile, și ce anume, cât și cu ce preț vinde. Plus detalii despre flux tehnologic, mod de lucru, personal necesar, concurența, etc.
Oferta include și:
- Întocmirea prin tehno-redactare, a tuturor tabelelor în excel, pentru facilitarea calculelor și simulărilor de costuri, venituri, profit. (toate estimările se fac împreună cu beneficiarul)
- Transpunerea tabelelor finale în format .doc (word) în planul de afaceri final, și așezare în pagină.
- Asistență la tehno-redactarea întregului plan de afaceri
Preț: 2000 lei (cu plata in 2 tranșe) sau 1500 lei cu plata integrala în avans!
* Notă: Prețul se plătește în două tranșe: 1000 lei avans, la semnarea contractului și 1000 lei, în ziua finalizării documentației. Totul se face pe bază de contract și factură!
* Notă: oferta nu include costurile de imprimare și scanare a documentelor, de acestea se va ocupa beneficiarul
Durata de lucru este între 5 – 7 zile de la momentul semnării contractului și a furnizării tuturor informațiilor necesare de către beneficiar.
Leave a Reply